loader image

מיסים עוסק מורשה

מי שמתעניין בהקמת עסק משלו בישראל צריך לבחון מה האפשרויות אשר עומדות לרשותו על מנת לוודא שאכן סוג העסק שיוגדר ברשויות המדינה מתאים לתחום העיסוק ועומד בכל הכללים והתקנות הנכונים למועד פתיחת העסק. במידה ואין הוא יודע בצורה ודאית – עליו לקבל ייעוץ ממי שבקיא בתחום זה וכך לקבל את ההחלטה הנכונה. גם בנושאים חשבונאיים יש אפשרות לפנות אפילו לעורכי דין שעוסקים בתחום זה וכך לוודא שפועלים נכון על פי דרישות החוק במדינה. מיסים עוסק מורשה למשל יהיו שונים מהמיסים של עוסק פטור או של חברה בע"מ וחשוב להכיר את ההבדלים כדי לבחור באפשרות הנכונה.
חייגו כעת למידע נוסף 054-4670998

כמה מיסים משלם עוסק מורשה

מה צריך לדעת על מיסים עוסק מורשה?

ההבדל בין עוסק פטור לעוסק מורשה קשור לגובה המחזור השנתי. מדי שנה מעדכנת רשות המיסים את סכום המקסימום של עוסקים פטורים ועסק שההכנסות שלו גבוהות מסכום זה יצטרך להיות עוסק מורשה על כל המשתמע מכך. מיסים עוסק מורשה כוללים מס הכנסה, דמי ביטוח לאומי ובשונה מעוסק פטור – הוא גם יחויב במע"מ אחת לחודשיים. את סכום המע"מ יעביר בעל העסק אל הלקוחות הסופיים שלו ויתקזז בסופו של דבר על המע"מ כנגד הוצאות שוטפות שיש לו לצורך הניהול השוטף של העסק. לעוסק פטור אין את כל ההתעסקות הזאת אך כמובן שהשאיפה צריכה להיות למחזור הכנסות גבוה ככלה אפשר.

כמה מיסים משלם עוסק מורשה – חשיבות הבחירה המדויקת של סוג העוסק

אף אחד לא רוצה לשלם יותר מכמה שהוא צריך ולכן חשוב מאד להבין את ההבדלים השונים בין סוגי העסקים בישראל. כאמור, במידת הצורך יש לפנות אל אנשי מקצוע שיוכלו להסביר את ההבדלים ולהמליץ על דרך הפעולה הנכונה ביותר. חשוב לדעת אודות מיסים עוסק מורשה, לבצע סימולציות חישוביות כדי לדעת מה הרווח שיישאר בסופו של דבר וכל זה כדי לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר למטרות העסקיות.

א.ח.ד בניטה בע"מ, משרד עו"ד ורו"ח עם התמחות בנושאי מיסוי, חשבונאות וכלכלה הוא הכתובת שלכם לקבלת ייעוץ ו-וידוא שהעסק שלכם פועל בצורה נכונה ותקינה.
חייגו כעת למידע נוסף 054-4670998