loader image

מיסים על מניות

בשנים האחרונות חלה התעוררות משמעותית במודעות של אנשים בנוגע להשקעות בשוק ההון והם רוכשים עוד ועוד ידע שבעזרתו יוכלו להשקיע בעצמם וכך יגדילו את ההון שברשותם. מעבר לאפיקי השקעות שונים ומגוונים, לדרגות סיכון ולדרך שבה בוחרים את המניה או הקרן הספציפית יש נושא נוסף וחשוב שצריך לדעת ולהכיר והוא הנושא של מיסים על מניות. יש תשלום מס שחל על מי שמממש רווח בשוק ההון וחשוב לדעת מה גובה המס המדובר ואיך הוא מחושב. בכל עניין שבו לא בטוחים שאכן החיוב של המס היה נכון ומדויק צריך לקבל ייעוץ מקצועי פרטני ממי שבקיא בתחום – רואה חשבון או משרד עו"ד.
חייגו כעת למידע נוסף 054-4670998

איך מחושבים מיסים על מניות?

כאמור – חשוב מאד לדעת בדיוק איזה סוג של מס ואיך הוא מחושב עבור כל סוג השקעה בנפרד. בנוסף מהותי מאד הפרט של חישוב המס על הרווח ולא על כלל סכום הכסף המושקע. מכיוון שאנשים רבים ממהרים לראות את הרווחים שצברו – הם גם ממהרים לשכוח את תשלום המס שהם מחויבים בו ואז מגלים סכום אחר לגמרי בחשבון הבנק. מכאן החשיבות של ידע מעמיק לגבי מיסים על מניות, איך המיסים מחושבים, איך הם נגבים מהמשקיע, מתי יש לשלם את המס ובאיזה שיעור ואיך לחשב את הרווח לאחר תשלום המס. לא מומלץ להתחיל להשקיע לפני שמבינים לעומק את הנושא של תשלום המיסים.

מיסים על מניות

מיסים על מניות – לדעת יותר ולהצליח יותר בשוק ההון

אין ספק שבנושא כל כך רחב ומורכב כמו השקעות בשוק ההון יש חשיבות גבוהה לכמה שיותר ידע. הנושא של מיסים על מניות הוא רק נושא אחד מיני רבים שצריך לדעת ולהבין בו לעומק על מנת להצליח להשקיע וגם להרוויח בלי להיות מופסדים בשל תשלום מס שלא נלקח בחשבון. אפשר וכדאי לפנות לאנשי מקצוע שבקיאים בתחום ויכולים לסייע בהבנת כל הנושאים המורכבים יותר ובלבד שכל הידע יהיה בידיו של המשקיע.

בכל עניין שקשור לתשלום מיסים על מניות או השקעות מומלץ לפנות לא.ח.ד בניטה בע"מ, משרד עו"ד ורו"ח עם התמחות ספציפית ומתקדמת במיסוי מכל הסוגים.
חייגו כעת למידע נוסף 054-4670998